TV & internett

Kollektiv avtale med Get

Get er leverandør av kabel-tv tjenester i borettslaget, i tillegg til bredbånd, telefoni og digital-tv.

Gets servicetelefon 02123 er betjent:

Mandag – fredag mellom kl. 09.00 og 22.00 og,

Lørdag – søndag mellom kl. 12.00 og 20.00. Feilmeldinger og support kan også meldes på her.

Gets kunde- og servicemottak er lokalisert i Maridalsveien 323 i tilknytning til hovedkontoret. Her kan man blant annet hente eller bytte dekoder, internettmodem og “gjør det selv”-pakker for telefoni.

På Gets hjemmeside finner du oversikt over aktuelle forhandlere i lokalområdet, samt produktinformasjon og bestillingsmuligheter.

OBOS og Get har inngått avtale for beboere i boligselskaper forvaltet av OBOS-konsernet om kollektiv avtale på Digital TV, internett og telefonitjenester. Kontakt kundetjenesten for mer informasjon.

Ingen på gjøre inngrep i kabel-TV anlegget slikt som å skru av dekselet på antennekontakten og foreta om- eller tilkoblinger. Slike inngrep vil kunne forårsake forstyrrelser på signalene til andre beboere og i verste fall forårsake ødeleggelser i resten av anlegget.